.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نوشهر

به گزارش خبرنگار شمال نیوز آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستانهای نوشهر و چالوس به میزبانی دانشگاه افسری علوم دریایی حضرت امام خمینی ( ره) نداجا مستقر در نوشهر برگزار شد.
فرماندار شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه فتح خرمشهرو 8 سال دفاع مقدس را می توان به عنوان یک ÷دیده تاریخی و تاثیر گذار بر جامعه ایران و کشورهای مسلمان مورد توجه قرار داد تصریح کرد : فتح خرمشهر فتح الفتوح عملیاتهای رزمندگان سپاه اسلام بود زیرا در این روز ضعف قدرتهای استکباری و مادی در برابر قدرت ایمان بروز کرد.
محمد علی قمی او یلی ادامه داد : ابهت و هیمنه استکبار جهانی و رژیم متجاوز بعثی در سوم خرداد1361 در هم شکست. وی با اشاره به اینکه تبیین زوایای آشکار و پنهان آزاد سازی خرمشهر قهرمان به نسل جوان و آینده کشور ضروریست گفت : مهندسی فرهنگی امام خمینی ( ره ) جنگ را از حالت نظامی خارج کرد و یکی از رموز تداوم پیروزی های رزندگان ایرانی رهبری حکیمانه امام راحل ( ره) بود.
فرمانده دانشگاه افسری علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نداجا نیز فتح خرمشهر را حماسه جاودان و ماندگار و تکرار ناشدنی دانست و گفت : طراحی مناسب و بی نظیر عملیات بیت المقدس از ابتدا تا انتها - آرایش و تاکتیک های نظامی و هماهنگی قوای مسلح کشور به خصوص تفنگداران دریایی ارتش - رعایت اصل غافلگیری از جمله نکات بارز در عملیات آزاد سازی خرمشهر قهرمان بود.
امیر دریا دار دوم عرشه پیمان جعفری تهرانی ادامه داد : تغییر موازنه قدرت به نفع قوای مسلح ایرانی و خنثی شدن تمامی معادلات سیاسی و نظامی استکبار و حامیان مالی و تسلیحاتی صدام از دیگر دستاوردهای مهم فتح خرمشهر بود.
در پایان این مراسم یگانهای نمونه نیروهای مسلح حاضر در میدان متشکل از افسران و دانشجویان و تکاوران نیروی دریایی ارتش - آموزشگاه نظامی فرماندهی مرزبانی ناجا شهید ادیبی مرزن آباد - دانشکده علوم و فنون دریایی حضرت جواد الائمه (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس - نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی نوشهر از مقابل کلام الله مجید - تمثال مبارک امام راحل ( ره) و مقام معظم فرماندهی کل قوا و جایگاه رژه رفتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.